środa, 27 września 2017

Mam "nosa" w biznesie online

W biznesie online trzeba mieć "nosa"


Mieć 'nosa" czyli wyczucie 
Nie wiem czy wiesz ,że tak jak i w życiu tak w biznesie online trzeba umieć wybrać dobrze.
Trzeba umieć odróżnić ziarno od plew.
A najważniejsze to znaleźć się o właściwym czasie we właściwym miejscu.

Można poniekąd powiedzieć ,że ja takie wyczucie mam.
Miała niesamowitego nosa , gdy w porę zdążyłam wycofać większość środków ulokowanych w pierwszym gigantycznym hyipie jakim był Trafficmonsoon .
Jeszcze zanim PayPal zablokował środki .
Bo potem to już chyba znasz historię...

Radziłam i mówiłam,zeby kupić BTC w grudniu 2016 roku , gdy jego cena była na poziomie ok trzy, cztery tysiące złotych...bo pod koniec 2017 roku cena może nawet dojść do dwudziestu tysięcy...

Po całej tej erze hyipów długo szukałam czegoś konkretnego, porządnego i stabilnego dla siebie.

Przypadkowo trafiłam na pewne ogłoszenie o cashbacku.
Zainteresowało mnie to na tyle ,że zostawiłam adres e-mail.
Czytałam kilka kolejek maili i coś mi mówiło ,że to jest TO! 

I powiem Ci szczerze ,ze znów moja intuicja mnie nie opuściła.
Trafiłam na świetny, prawdziwy e-biznes.

Dziś po kilku miesiącach działań wraz z całym zespołem świętujemy pierwsze awanse i tryumfy.
i tak się tym dzielimy :-) .

Wspaniały zespół , wspaniali ludzie ,przemiła atmosfera na naszych zamkniętych grupach na FB, gdzie mamy nieustanne wsparcie , szkolenia i motywacje.

Takim mocnym akcentem przemawiającym za tym projektem jest DARMOWA APLIKACJA - cały biznes w pudełku, który wykonuje za nas ponad 90 % pracy,
oraz POCZEKALNIA w systemie sklepu Organiclife.

Atut nr 1 to system trójkowy, który wraz ze wspomnianą poczekalnią kładzie wszystkie inne projekty na głowę.
Bo tutaj każdy ma możliwość pomocy innej osobie w głąb struktury.

Zapraszam I Ciebie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za zostawienie komentarza