środa, 6 września 2017

Jak zbudować dochodowy i stały biznes?

Jak  zbudować dochodowy i stały biznes? 


Czy pamiętasz jakiś biznes do którego namawiał Cię jakiś guru , który przetrwał do dzisiaj?
Nie? 
No właśnie , ja też takiego nie znam.
Zapisywałeś się na listę do super znawców , liderów , proponowali Ci w każdym mailu inny świetny , złoty biznes.
Ba nawet obiecywali ,że zbudują Ci jedną nogę ..
Znasz to?
I co z tego wyszło?
Jedno wielkie G..NO
Prawda?
Zazwyczaj okazywało się jedną wielką wydmuszką , jakże pięknie ozdobioną zewnątrz, kolorową, wręcz bajeczną...ale niestety pustą w środku..

Dlatego wszyscy skakali w kwiatka na kwiatek, 
Guru zebrał odpowiednią prowizję i ...miał Cię głęboko w ...d....
Prawda?

No dobra...

Tylko nie zrozum mnie źle.
Nie mam nic przeciwko dywersyfikacji portfela. Można promować kilka różnych programów czy produktów, ale to wcale nie jest takie proste. Tym bardziej jeśli jesteś początkującą osobą.

Po pierwsze, najlepiej zacząć od jednego programu. Tylko warunek jest taki, że ten program nie może być pozłacany i nie może od niego zalatywać (sam wiesz czym).

Po drugie (to jest bardzo ważne), musisz mieć plan działania i odpowiedni system marketingowy. 

Właśnie czymś takim jest TopNetwork - mamy jeden bardzo dobry program, konkretny plan działania, 
sprawdzony system marketingowy
 i odpowiedni Coaching (jeśli chcesz poznać szczegóły to zarejestruj się tutaj:  https://topnetwork.pl/rejestracja/tnw/pasywa/

Jak działa Aplikacja możesz zobaczyć klikając w obrazek poniżej :

Jak u nas działa cały system , by tworzyć stabilny biznes na dłuugie lata ?
Zobacz to nagranie TUTAJ 

Masz już dość wszystkich psęudo programów i skakania z kwiatka na kwiatek?
Bo ja mam dość .

Dlatego zaczęłam działać w tym projekcie. 
I po raz pierwszy w życiu bez obiecanek pozyskałam ponad 30 partnerów osobiście , Każdy z tych partnerów pozyskuje już swoich , 
Biznes nabiera tempa i rozmachu .
Są pierwsze awanse, pierwsze sukcesy.
Jednym słowem idziemy jak burza...
Jak widzisz mamy poczekalnie , gdzie umieszczane są nowe osoby , które zarejestrowały się i zrobiły pierwsze , drobne zakupy.

Z tego miejsca osoba polecająca ma możliwość umieszczenia nowej osoby w dowolne wolne miejsce w strukturze.
dzięki temu każdy ma tutaj możliwość pomagania innym.
A o to nam chodzi , by struktura 3 liniowa zapełniała się  aktywnymi członkami.


Każdy więc potrzebuje tutaj tylko 3 aktywne osoby.
W jakim czasie jesteś w stanie pozyskać te 3 osoby?
Z naszą darmową Aplikacją wspomagającą jest to proces bardzo ułatwiony.
Bo skoro ja pozyskałam kilkanaście osób aktywnych , to umieściłam je w głąb pod inne osoby.
Tak to działa..

Zatem pierwszy Twój krok- zapis do Aplikacji 
Kolejne krok- wykonujesz czynności pokazane krok po kroku wewnątrz Aplikacji.

Krok trzeci- odpalasz działanie.

zapraszam poważne osoby do współpracy :-) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za zostawienie komentarza