czwartek, 13 lipca 2017

Jak zacząć zarabiać w internecie bez wkładu własnego?


Wiele osób szuka dziś możliwości zarabiania w internecie .
Wielu szuka e-biznesu bez wkładu własnego.
Zatem jak zacząć zarabiać w internecie bez wkładu własnego?

👇
W internecie dziś aż huczy od różnych  propozycji i ofert składanych przez różnej maści pseudo liderów .
Biegają od biznesu do biznesu i za każdym razem deklarują zawzięcie ,że tym razem jest to "stabilny biznes na lata", że tym razem zarobisz na pewno ..i tym podobne teksty.
Znasz to?
Inwestujesz  swoje ciężko zarobione pieniądze, a tymczasem zanim uda Ci się cokolwiek odzyskać ( o zarobku już nie wspomnę) strona, " cudowny biznes " po prostu znika .
👎
Pamiętaj ,że nie z każdą firmą jest możliwe zbudowanie stałego pasywnego dochodu, dającego pełną wolność zarówno finansową jak i czasową.
Cała sztuka polega na tym ,żeby umieć odróżnić ziarno od plew.
👃
Jest też kilka firm działających w marketingu sieciowym.
I tu również głoszą " u nas w tydzień zarobisz 400zł " i więcej.
A najbardziej mnie wkurza żerowanie na ludzkiej chorobie.
No bo jak można nazwać kogoś , kto Ci oferuje cudowne "koktajle", które wyleczą Cię z chorób skórnych, tarczycy, czy nawet raka...??
Niedawno dzwonił do mnie pewien pan i oferował mi biznes oparty na wodzie z energią..
HMM.. w ciągu kilku minut przedstawił mi kilkanaście chyba rożnych cudownych uzdrowień..
Guzy poznikały w jeden dzień ..
Dziecko przestało płakać w sekundzie po spryskaniu ta wodą ..
Słuchałam tych bzdur tylko z uwagi na to ,że jestem z natury ciekawa , no ale niestety " niewierząca".

💓Kochani moi dziś już dawno epoka średniowiecza odeszła hen daleko.
Mamy XXI wiek . 
Wybierz świadomie i mądrze .
Ja mam dla Ciebie prosta poradę jak zacząć zarabiać w internecie bez wkładu własnego , bez wciskania, bez żerowania .


Ale uwaga !!
Materiał ten nie jest dla każdego.
A na pewno nie dla osób , które maja słomiany zapał.

Nie jest też dla osób , które nie chcą się uczyć i rozwijać tylko bezmyślnie wklejają swoje linki partnerskie na grupach na FB.


 .


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za zostawienie komentarza